Virtueel Assistent

Als ondernemer kan het soms net allemaal even teveel zijn voor sommige werkzaamheden. Het kan zijn dat je er gewoon weg geen tijd voor hebt of het ligt je gewoon niet. Juist voor die werkzaamheden kan je bij mij terecht. De werkzaamheden waar je aan kan denken; secretaresse, personal assistence, Administratie, agenda en mail beheer, data verwerking, klantenservice, social media, Financieel support (boekhouding ZZP'ers), plannen, enz.





Mijn diensten;

Hoe kan ik jou als ondernemer helpen?


Management.

Dit zijn de soort werkzaamheden die secretaresses, receptionistes en management ondersteuners goed kennen.

Je kan bij denken aan de volgende taken:

·       Agenda beheer;

                  - Afspraken plannen/ uitwerken

·       Email managen;

                  - Per e-mail producten aanraden/verkopen die aansluiten op klantbehoefte
                  - Mails beantwoorden

·       Vergaderruimtes zoeken en boeken.

·       Opstellen van overeenkomsten.

·       Reismanagement, hierbij kan je denken aan het boeken van vliegtickets, hotels, auto's, klantafspraken, enz.

·       Het organiseren van attenties voor klanten.

                 - Kerstpakketten.

                 - verjaardagcadeaus etc.

 

Personal Assistance.

Voor de hele drukke ondernemers is soms een persoonlijke ondersteuning er fijn. 

Waar kan ik je bij ondersteunen;

·       Het reserveren van privé uitjes. (theater, bioscoop bv.)

·       Volledige zakelijke of persoonlijke vakanties organiseren.

·       Maaltijdbezorging organiseren.

·       Privé attenties organiseren, zoals cadeaus jubilea of verjaardag etc.

·       Lunch- diner locaties zoeken en boeken.

 

Data verwerking.

Tijd is voor vele cruciaal, dus enorm fijn als je dit kan uitbesteden. Het verwerken van data kan namelijk een flink tijdrovende klus zijn.

Wat kan ik van je overnemen en verwerken;

·        Digitaliseren van documenten.

·       Het invoeren van rapporten, documenten en onderzoekresultaten.

 

Klantenservice.

Voor elke ondernemer zijn klanten erg belangrijk. Het is dan ook belangrijk dat het klantcontact goed is en blijft.

Hierbij kan ik als virtueel assistent helpen met de volgende taken;

·       Klant contact

·       Op verzoek van de klant een belafspraak maken 

·       Bel afspraken maken

·       Product aanraden/ verkopen

·       Vragen beantwoorden, hulp verlenen aan klanten.

 

Social Media.

Social media is in deze tijd erg belangrijk geworden. Dit kan er snel bij in schieten bij de drukke ondernemers onder ons.

Wat kan ik voor je doen;

·       Het online (op social media kanalen) delen van aangeleverde content

·       Het online beheren van/reageren op reacties

·       Aanmaken van bedrijfsprofielen

 

Financieel Support.

Het financiële gedeelte ligt je of ligt je niet. Of je hebt er gewoon weg geen tijd voor. 

Dan kan ik je helpen met onderstaande taken;

·       Facturatie 

·       Kosten inboeken

·       Opstellen van offertes

·       Voor de ZZP’ers onder ons kan ik ook de btw- aangifte en inkomstenbelasting verzorgen etc.

 

Loop je tegenaan andere werkzaamheden aan waarbij jij graag hulp wil, neem gerust contact op dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.

 

Vanaf 1uur per maand   sta ik al voor je klaar als VA!

En dat ene uur kan   jij zelfs opsplitsen en verdelen over dagen in de week. 



KVK 76083403 

BTW. 152963959B01

 




E-mailen